Vuosi 2012

Vuosi 2012 on nyt melkein päätöksessä
ja pian on aika ottaa vastaan
uusi vuosi ja uudet kujeet.
Nyt kuitenkin haluan muistella vielä 
tätä vuotta ja sen tapahtumia.


Vuoteen 2012 on mahtunut
yleisesti pettymyksiä, onnistumisia, iloja
ja suruja, joskus väsymistä ja taasen sitten
piristymistä levon jälkeen. Paljon on taas opittu
uutta vaikkakin joskus kantapään kautta, mutta
kuitenkin.

Pääasia on, että lähimmäiset ja itse ollaan saatu
olla suht terveinä eikä ole ollut vakavempia sairauksia.
Melkein mistä vain selviää tahdon voimalla, mutta
sairauden tullessa se on ns. ylemmän käsissä.

Vuosi 2012 oli hyvin työntäyteinen niin lähimmilleni,
kuin itsellenikin johtuen tästä meillä olevasta remontista.
Nyt kun se on loppusuoralla niin toivon, että
 vuosi 2013 tuo kaikille rentoutumista ja huilaamista 
enemmän. Ehkä silloin kaikkille jää enemmän aikaa
myös omille jutuille ja harrastuksille.

Tänä vuonna opin, että joskus on lyötävä hanskat
tiskiin. Myönnettävä, että nyt en enää jaksa ja
otettava se lepohetki silloin, kun itsestä siltä tuntuu.
Kukaan muu ei sitä paremmin tiedä koska
minä voin huonosti.

Vuonna 2012 olen aina vain enemmän syventynyt
harrastukseeni valokuvaukseen. Se on tuonut minulle
lukuisia onnen ja innostuksen hetkiä, jotka tekevät
elämään mukavia piristysruiskeita. Sitä myötä olen
oppinut sen, että aina voi oppia uutta.

Tänä vuonna olen myös antanut ja saanut paljon
läheisyyttä  ja rakkautta joka mielestäni
on se kaikista mahtavin voima joka kantaa
meitä vuodesta toiseen. <3

Kiitos kuluneesta vuodesta 
ja onnea tulevalle vuodelle
2013!

-Marjut-

Kommentit

Suositut tekstit