Puutarhamessuilla Tampereella 14.4.2012


Kevät on tullut, mutta tässä on näitä takatalven poikasia riittänyt ihan kylliksi. Pari päivää oli hienoa ja sitten alkasi taas nämä lumikuurot vaivaamaan harva se päivä. Kuitenkin meitä viherpeukaloita on jo alkanut puutarhahommat kiinnostamaan sen verranka kovaa, että piti täältä pitemmänkin matkan takaa lähteä käymään Puutarhamessuilla Tampereella asti. Taas lähdettiin innosta piukeana matkaan aamu varhaisella, että ollaan suurin piirtein ovien aukeamisen aikoihin perillä. Minä olin bongannut ilmaislippumahdollisuuden viikolla ja jännitin ehtiikö posti tuomaan sen minulle ennen viikonloppua ja ehtihän se :) Olin todella onnellinen siitä, koska liput messuille maksavat aika usein kohtuuttomia. Sitten ei helposti raaski ostaa itse messuilta mitään, varsinkin jos on nuukuuteen taipuvainen kuten minä. Puutarhaani sain kuitenkin taas uusia raikkaita ja pirteitä ideoita, kunhan vain ne tulis sitten toteutettua. Myös istutettavaa löytyi, valkosipulia ja herneen siemeniä.
Tässä jaan vähän messujen ideasatoa kuvina. Hyvää kevään jatkoa sekä mukavia hetkiä omassa puutarhassanne suunnitelmien ja toteutusten parissa!




Kommentit

Suositut tekstit