Parasta kuntoilua just nyt!

Ihana talvi sai jatkoaikaa...:) Aamun vesisade jatkuikin räntänä ja lopulta lumena. Lisää sitä kyllä kaivataankin ja räntä teki vielä niin kevyestä lumikerroksesta paksumpaa. Ollaan nimitäin tässä haaveiltu kunnon lumikerroksesta, että päästään kokeilemaan isännän ostamia lumikenkiä. Hiihto ja luistelu eivät ole ollut minun lajejani koska jalkoihin sattuu niin kovasti joten odotan lumikenkäilystä uutta talviharrastusta.

Urheilut on nyt minun osalta jäänyt lenkkeillyyn Sulon kanssa. Tiet tosin ovat menneet niin liukkaaksi, että pyllähdin eilen keskelle tietä :) Päätin sitten mennä pellolle kävelemään ihan turvallisuus syistä sekä huvin ja urheilun kannalta. Sulo hoitelee sen huvi puolen kun  minä taas tarvon lumihangessa urheilu mielessä. Kuntoilusta se kyllä ihan käykin. Nyt tuo kostea lumi tuo vielä siihen vastusta joten kyllä syke nousee. Kriittiset kohdat kyllä tykkää lujaa nimittäin peppu ja reidet. Suosittelen!

Kuntoilu on ollut muutenkin mun mielessä nyt ja olenkin ajatellut piipahtaa viikonloppuna vesijuoksemassa. Plussaa vesijuoksun lisäksi hallissa käynnissä on se, että pääsee saunomaan. Nyt kun asutaan väliaikaisasunnossa jossa ei ole saunaa niin yhtäkkiä sitä onkin ikävä niinkuin on kyllä vesijuoksuakin.  Kaiken hyvän huomaa sitten vasta kun sitä ei ole. Näinhän se menee :)

Tänään viikkonloppua silmälläpitäen käväisin jo kaupassa ruokaostoksilla. Olen pohtinut, että voisi kokeilla tehdä välillä meille uusia ruokia. Nyt on vähän menty taas eines linjalla ja vähemmälle on jäänyt ainakin minun ruoanlaittoni. Isäntä teki tässä taannoin hyvää kalakeittoa lohesta joten pitäähän minunkin kantaa korteni kekoon ja yrittää jotain tavallisesta poikkeavaa. Viikolla kun oikein ei ehdi ajan kanssa kokkailemaan niin nyt viikonloppuna yritän rullata itse elämäni ensimmäiset sushit :) Joten tästä kuulette varmaan vielä tuonnempana lisää ;)

Tällainen ukko minua odotti kotiin päästyäni tänään
 autopaikan edessä :)


Hyvää viikonlopun odotusta kaikille
toivottelee Marjut



Kommentit

Suositut tekstit