Kiitos!

Nyt on aika Kiittää Teitä hyvät lukijat ja blogissa vierailleet. 10 000 kävijän raja on rikkoontunut ja kiitos siitä kuuluu teille kaikille jotka ovat tiensä tänne Maalaismaisemiin löytänyt. Blogin pitäminen on minulle yksi elämän henkireijistä. Pidän valokuvaamisesta joka on tullut aika selväksikin varmaan jo, mutta samalla tavalla tänne kirjoittelusta on tullut minulle tämän blogin pitämisen myötä tärkeä juttu. Välillä saan purkaa ajatuksia ja tuntoja elämästä niin suruina kuin iloina ja toisinaan luomisen vimmani näkyy joko kuvauksen kohteena tai  monen monituisina kuvina eri paikoista ja kohteista. Joten voisi sanoa, että aika laajalla rintamalla tämä merkitsee minulle todella paljon. Toivon myös, että jatkossa kävijöitä piisaa ja ihmiset jättäisivät kommenteja sekä risuja ja ruusuja.
Erityiskiitoksen tahdon antaa Jaanalle joka on jaksanut positiivisillä ja iloisilla kommenteilla piristää aina päiviäni. Olet aivan ihana ihminen! :)

Tästä on hyvä jatkaa seuraavaa kymmentä kohden hyvillä mielin!
Kiitos teille!
Toivoo Marjut

Kommentit

Anonyymi sanoi…
Onnea Marjut sinulle tuosta vierailijoiden määrästä... ja hupista miten kävi, kun luin postauksen loppuun, tuli itku silmään ja lämmin olo rintaan niistä kauniista sanoista jotka olivat minulle osoitettu... ja tiedätkö olen itse niin kiitollinen aina vaan, että löysin tänne ja sinut, voisin sanoa, että olen ihanalla tavalla koukuttunut... aina on ilo ja helppo vierailla sinun luona. Hyvillä mielin aina suljen "oven" ja odotan, että pian "näen" sinut uudestaan... Olet tärkeä ja kiva, kun jaksat blogia tehdä. Uskon, että moni muukin saa tästä paljon ja toivon sinun kanssasi, että toisetkin merkkinsä tai ajatuksensa voisi sinulle vierailuistansa jättää. Ja, kuules sinä se vasta elämänläheinen ihana ihminen oletkin! Jatka vaan samalla omalla tyylilläsi jakamista edelleen, niin silloin se antaa enemmän, kuin ottaa:) Lämmöllä Jaana
Marjut M sanoi…
Kiitos Jaana ihanista ja kannustavista sanoista, kyllä niillä taas jaksaa ☺ Aiva täällä pitää myös itsekin vetistellä,herkkä kun olen 😂

Suositut tekstit