Paljasjalkakengät

      *sisältää affliattelinkin


Sain testiin Vapauta varpaasi paljasjalkakengät * Kipukaupasta . Nämä on malliltaan vaelluskengät ja mielestäni niin kauniit ja tää ihana okran väri 💛


Olen kuullut näiden paljasjalkakenkien hyvistä vaikutuksista niin jalkoihin kuin selänkin ongelmiin ja niitähän minullakin on. Minun ongelmat piilee ainakin jalkapohjissa eli kun pitemmän matkaa kävelee tai hiihtää niin jalkapohjat kipeytyy. 

Aikoinaan jalkahoitaja sanoikin, että jalkapohjien lihaksia tulisi vahvistaa. Nyt tavallaan ymmärrän näitä käyttäessäni kuinka jalkapohja ei ole päässyt kunnolla työskentelemään ahtaissa kengissä.


Nyt olen sitten kävellyt näillä luonnossa ja olen tykännyt näistä niin paljon 🤗  Parasta on, että tuntee maan muodot kävellessä ja se, että varpaat saa olla vapaana kengässä ja tunnen sen, kun ne saa oikein levittäytyä omaan tilaansa. Toisin sanoen, ne saa ottaa oman tilansa haltuun ja hoitaa hommansa 😊


Tunnen, että olen saanut apua näistä vakaampaan askellukseen ja voin suositella näitä niille, jotka kärsii jalanpohjan ongelmista esimerkiksi heikoista lihaksista.

Tästä pääset ostamaan omat paljasjalkakengät 🤗


Terveisin Marjut 


Kommentit

Suositut tekstit