Syyssiivoja

Tänään, kun pääsi vähän ennemmin töistä niin 
päätin alkaa siivoaan vähän paikkoja. Tympii,
kun joka paikka pursuaa aivan tosi turhaakin
tavaraa ja vaatetta. Ärsyttää olla tällainen
HAMSTERI!!!

Ihailen ihmisiä joiden koti on minimalistinen
tai jos on enemmänkin tavaraa, mutta
ne on sulassa sovussa toistensa kanssa.
Tuntuu, että meillä hallitsee
täys kaaos joka puolella.

Osasyytä kaaokseen olen kyllä hakenut
siitä, että yläkerrassa on nyt remontti.
Että kaippa se roinamäärä sitten
löytää paikkansa, kun se on sisustettu
ja säilytystilaa on sitten enemmän.

Yksi syy olen kuitenkin minä. Jätän tavaroita
niille kuulumattomille paikoille. En vain saa
vietyä niitä paikoilleen vaan jätän niitä
lojumaan käsistäni sinne tänne. Se minun 
pitäisi saada aisoihin aika pian tai  
saan romahduksen :)

Olen kuitenkin nyt päättänyt, että joistain 
tavaroista ja vaatteista on luovuttava. Niinpä
olenkin tehnyt kuormaa SPR:lle. Tavaroistani
ja vaatteista voi olla kuitenkin vielä hyötyä 
jollekkin muulle, toivottavasti!

Olen huomannut, että osa vaatteistanikin
on sellaisia etten ole koskaa edes käyttänyt. 
Niitä olen vaan ostanut sen vuoksi, kun
halvalla saa ja ajatuksella,
 että tämä voi vielä minulle
joskus mahtua joten kannattaa
ostaa nyt varooksi.
 Voi apua minun kanssani.

Nuukana sekä jonkin verran ekologisestikin 
ajattelevana itseäni pidän ja silti
 minulla on tällainen ajattelutapa. Huh Huh!
Pitäisi ostaa sillä hetkellä sopivaa ja laadukasta
niin siitä on iloa heti ja vielä pitkän aikaakin.
Pitäisi jättää ne halvat heräteostot pois.

Nyt  on tämän naisen ryhdistäydyttävä
 monessakin asiassa!
Tämä päivä olikin siis kodin siivouksen ja myös
mielen siivouksen päivä. :)

Kommentit

Suositut tekstit