Tunnelmointia Rakkauden puutarhassa

Mä oon niin innoissani kun mun Rakkauden puutarha -projekti eteni eilen illalla. Sain puhtia illan raikkaudesta kun olin kuistilla lukemassa Unelmien Talo & Koti lehteä. Ehkä pieni inspiraation siemenkin alkoi itää siinä ihanaa lehtä lueskellessa. Mutta pian olinkin kamera kädessä napsimassa kuvia illan hämärtyessä ja kynttilöiden loistaessa. Jälkeenpäin kuvia katsellessani huomasin kuvistakin kuinka ilta hämäryykin jo aika nopeaa. No toki sellaisten 200 otoksen aikana ehtii se pilkko pimeäkin tulla. Tuo kuvaaminen on vain niin koukuttava juttu. On niin monet kuvakulmat mitä pitää kokeilla ja moneen kertaan. Pitää säätää mukamas kameran asetuksia vaikka tottapuhuen niistä en oikeastaan paljoakaan tiedä mitään. Olen jo pitempään halunnut johonkin kamerakurssille, mutta tälläerää näillä taidoilla mennään mitä Luoja ja kokemus on suonut sekä onhan tuossa järkkärissä omat etunsa.

Lähdetäänpäs nyt käyntiin tästä viikolla ottamastani kuvasta kun huomasin jarrupalojeni ruostuneen. Kääk! Ne eivät enää hohtaneetkaan kirkkaasti niinkuin silloin kun ne puutarhaani toin. No mutta onneksi tämä puutarha kestää tätä uutta rustiikkista ulkomuotoa hyvin :)




Vanhaan pläkkisankoon oli sateiden jälkeen jäänyt vettä. Kerrankin minulla
välähti ja kävin penkomassa kellukynttilöitä sinne. Tuikuistakin saa kellukynttilöitä,
jos ottaa niistä sen metallikupin pois.
Ihanasti ne loisti siinä ja yllä roikkuva Jasmikkeen oksa sai ihanan loisteen
kynttilänvalossa.

Kellukynttilät olivat hajustettuja ja niistä leijaili kuvaajan nenää kyllä ihana tuoksu.


Oikein aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille <3



Kommentit

Suositut tekstit